Wednesday, September 21, 2011

Sabar dan berdiam diri tu lagi baik..

Tadaaa...assalamualaikum..pada yang masih sudi membaca belog merah jambu nie,walaupun isi nya kurang,walau penulisan nya tak sehebat penulis tegar yang lain..~tapi tangan si blogger ni masih mampu untuk menaip cukup sekadar dapat meluahkan sedikit rasa kecewa, marah dan segala bagai...ini personal belog ke??ermm..^^entah la..nak cakap personal,tak jugak..tapi nak cakap belog yg berinformasi lagi lah bukan kan??pape je la...selagi mampu,taip..taip la enrti memanjang...hohoho...


Kenapa kao tak abis2 lagi nak memalukan aku?cukuplah..cakap sudah, serabut la..tapi buat lagi post2 membuta tuli kao tu..siap ajak membe lagi, jadi tukang like and komen segala bagai..tak pe la..kao tak puas lagi kan?yang tak bolehnya kao nie jenis manusia ape hah...kao terdesak takut pakwe kao lari ea??hehehe..kadang kadang kesian jugak orang macam nie..


Benda yang kecik nak dibesar2 kan..setakat application fb yang sah2 kao ngan aku pun tau benda tu tak betol yang kao marah sgt kenapa??dah application fb tu tiba2 termention name pakwe kao kat fans fb aku, takkan aku pulak yg menggatal?takkan aku pulak yang mengedik??application fb tu la yg mengatal..bukan aku kot..hahaha...


Sila lah,faham...jangan sampai semua org muak dengan perangai kao,oke??aku masih boleh bersabar dan berdiam diri lagi sekarang...buat lah ape kao nak buat..sampai puas..selagi tak puas jangan berhenti..selagi setan tak bergelak tawa sebab tengok manusia yg macam kao nie,geletek la setan tu sampai dia ketawa terbahak bahak dengan kao sekali ea, sebab dapat malukan orang,sebab dapat benci orang...






Aku percaya pada Dia..Dia lebih tahu ape yang ade dalam hati manusia..sabar itu indah kan?betol..sangat indah..kerana sekarang aku dapat rase hati aku tak gelisah sebab membenci orang, hati aku tenang sebab tak nak bermusuh ngan orang..aku berharap tuhan masih mampu memberi sifat sabar kat aku sampai dia sendiri nanti akan hilang rasa kebencian dia kat aku...



3 comments:

  1. biasela tu pah...lam idop ni mcm2 org kite jumpe...dunie yg xkekal lame..xyah nk amik kisah sgt..akhirat sne tuh yg ptot dfkirkan..ckupkah bekalan nk kesane??xkn nk hrap org mention nme kite utk msok syurge cm kat fb kn..

    ReplyDelete
  2. @ayong
    betol2..ayong..oke..i follow ur advise..hohoho..

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA