Tuesday, November 29, 2011

Kenapa saya baca blog dia?

Assalamualaikum..^_^


Kalau ade masa terluang, blogwalking! betol tak? kalau kita suka blog tu kita follow, kita baca blog dia.Tapi kalau tak suka atau berminat, singgah jalan-jalan je semata-mata..kan?


Kenapa saya suka baca blog dia ???


Yuyu Zulaikha : kalau sape-sape yg selalu baca entri saya, mesti tahu yang dia ni memang blogger pilihan hati saya. Nak tahu kenapa? sebab saya suka baca blog dia laaa...


Irene Nadia Marcello : Sebab blog dia lah, maka tercetusnya keinginan saya untuk create blog nie..


BEN ASHAARI : Blogger otai ni banyak berani lah, tengok saja setiap entri dia..ringkas tapi padat. Pedas tapi bermanfaat. Santai tapi berguna. 


Fatin Liyana : Mungkin sebab setiap kata-kata dari penulisan dia saya rasa macam dia tak HIPOKRIT..hehehe...ayat selamber je..sape yg baca blog honeykoyuki, dialah manusia paling cool.


Elia jejari runcing : Kalau dulu ya, saya suka baca blog dia sebab nak tahu pasal  dia ni dengan KFCM. Tapi, sekarang  bukan sebab tu lagi saya suka baca blog dia,tapi saya suka semangat hidup dia. Tak faham? bacalah blog dia selalu !


p/s : mungkin ada yang kata entri ni ala-ala bodek, sebab semua  blog yg dia suka baca semua blogger famous..sape kata??? nie untuk part 1 punyer KENAPA SAYA SUKA BACA BLOG DIA???


Tunggu part 2 punyer pulak..kenapa saya suka baca blog dia, walaupun dia tak famous atau follower dia ciput macam saya, ok,babe..!!!!

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA