Tuesday, November 8, 2011

Statistic VS City hunter

Assalamualaikum..^_^




Rase macam dalam satu hari nak taip beribujutamillion entri..biar sampai kebas pastu patah jejari yang tak runcing nie...bukan ape?ade sebab tau aku cakap camnie..final exam dah nak dekat..menghitung hari dalam dua tiga hari je lagi..so..kena fokus gitu..tak nak pointer kecundang...ni la mase nya yg singkat untuk bercinta dengan belog..kan?kan? kan?


Dalam berhempas pulas nak study subjek statistic, tiba tiba pulak ade yg kacau..baru nak fokus ni tapi gara gara dia:




Hero cite ni kacau aku...dia suruh aku tengok cite yang dia berlakon ni..aku pun ape lagi..pantang suruh..berjam jam jugak duk ngadap cite ni kat depan lappy..sungguh..syokkk!!! Tapi dah pencen nengok cite ni, sebab beringat buku statistic aku tak di ngadap lagi..hohohoho..nanti ade masa aku layan lagi cite ni yer..CITY HUNTER AKU PUNYA...opppss..soorryyy..bukan aku punya laa..nanti ade pulok fans lain yg berkecamuk...hehehehe...

Mesti ramai yg dah nengok cite kan? dah agak..musim korea segala bagai kan sekarang...yedok???




ecececeh..macam tak de gamba lain je aku nak tampal kat sini...



encem+lawa semuasemua kan???

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA