Sunday, December 4, 2011

Ombak Rindu Vs Tsunami rindu

Assalamualaikum..6_6





ihsan : google


Saya dah tahu sekarang nie memang DEMAM OMBAK RINDU, bila sign in blog kat Dashboard dah terjojol tajuk entri OMBAK RINDU.. kan ? kan ? mungkin saya terlewat update sikit pasal filem ni, sebab baru dapat nonton tadi. Kesian kan ?






ihsan : google


Kalau sape2 yg mengikuti novel ni, mesti dapat rasa yang filem nya tak sehebat novel nya kan ? hehehehe..entahla..bagi saya filem dia memang best tapi novel dia lagi terbaikkkkk.........!!1






ihsan : google


Dan saya tak de lah menangis sampai mengeluarkan air hidung pun masa tengok cite tu tadi. Bukan sebab hati keras macam batu, tapi entahlah mungkin saya dah terlanjur feeling pada novel nya kot..





ihsan : google


Mana tak nya saya dah habis baca ketiga- tiga novel rentetan novel Ombak Rindu ni..sampaikan Hariz tu dah tua siap dah pegi haji dengan Izzah lagi, masuk pulak watak baru, adik kepada si Mila yang jatuh suka kat si Hariz..hahahakk..


Memang tragis sungguh kisah percintaan Hariz ngan Izzah nie..Ishhk..Ishhhk..Saya rasa crita ni kalau di buat drama bersiri mesti lagi best..Tak dela potong sana potong sini scene-scene kat dalam novel asal tu sendiri..kan ? kan ? ke tak setuju ????


Apepun Filem Ombak Rindu tetap terbaikkkk!!!!

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA