Wednesday, January 4, 2012

Get ready nak perah otak!!!

Assalamualaikum


Ok..ade masa lagi ni nak taip entri, walhal beg nak balik ke tempat penginapan pembelajaran tak siap2 sampai ke sudah. Motifnya? tak nak balik kolej lagi. Tak puas lagi bermesra dengan banglo 5 tingkap ni.Wahh..malam tadi aku mimpi rumah aku macam rumah bapak nya Syamsul Yuosof tu la..

Pagi2 dah sentap, rupanya mimipi pukul 11.00 pagi!!! ngeh..ngeh..kena tipu. Dengan sape? dengan mimip sendiri..tunggu haku kawin dengan anak raja generasi ke 3030 nanti, baru mimipi boleh menjadi KENYATAAN...yeke?

Esok kita nak balik kolej dah. Nanti kita kena perah otak lagi. Perah sampai kering biar tak de satu ilmu pun yang aku blaja sem 3 ni ketinggalan.Ahhh...aku menaip sambil menipu lagi. Sila jangan percaya...

Perenggan ni, sumpah aku tak tipu.. Aku nak hidup bersemangat lebih sikit, nak blaja dengan tekun dan bersungguh-sungguh. Kita nak jadi pandai lah..ayat skema jeng!!!..hampehh la kalau tak pandai2 jugak.

Kita dah nak masuk sem baru nie..tapi kita tak besor-besor lagi, shorty keding macam tu jugak..budak-budak kecik, mak bapak, akak-akak yg nak anak2 yang sihat dan tinggi macam model, boleh ikut kata saya..TERJAH SINI..nak pandai pun boleh TEKAN SINI..

1 comments:

  1. Anak raja jenerasi 3030, mau jadi abu dah tulang waktu tue.. hahaha

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA