Wednesday, February 15, 2012

" Berjubah Hitam "

Kalau bijak biarlah seimbang dengan sifat rendah diri. Jangan ingat kita lah paling pandai kat dunia ni. Tu semua milik Allah. Kita pinjam je. Ingat! belajar bersyukur, jangan cepat bangga diri.


 Assalamualaikum, hahai my mata's!!!<======== mata2 yg sudi tatap entri aku.






Alhamdulillah, semester ni dapat rasa lagi debaran naik stage berjubah hitam. Ape? berjubah hitam? stage plak tu? ape nie? ape nie? aku bakal jadik pelakon teater ke? tak..tak..title gimik semata-mata. Semester ni saya masih dikurniakan COPA=College Outstanding Performance Award, atas pencapaian yg aku nak kata cemerlang tak lah sangat, kalau nak di bandingkan dgn teman2 aku yg lain.




Tapi bukan bermaksud aku tak bersyukur, kata nak puji kawan2 sekali..hikhikhik...harus rendah diri..Aku bukan budak bijak, tapi aku nak jadik bijak mcm teman2 aku yg lain, boleh? boleh? boleh kan...




Semua ni bukan untuk aku semata-mata, tapi untuk mak ngan abah aku. Aku nak mak abah aku rasa gembira untuk aku, rasa bangga untuk aku. Walaupun hakikatnya aku harus berusaha lebih lagi dari sekarang nie. InsyaAllah!!!

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA