Sunday, February 26, 2012

" MISS JAJA IS THE BEST "

 LYSSA FAIZUREEN, YUYU ZULAIKHA & BEN ASHAARI dapat pegi PWTC, untuk saksikan bicara minda bersama TUN DR.MAHATHIR MOHAMAD. Wahh..jeles kita..bayangkan aku kat sana jugak.Syiookk nya. Namun apakan daya, jiwa ini lebih memilih untuk setia jangan kemana-mana selain tanah tumpahnya darah mak aku masa lahirkan aku. Bumi kuantan bandar lestari ;). Alaaa..bumi tercinta si FATIN SUHANA tu.




Assalamualaikum, siapa gerangan orang nya MISS JAJA yang aku maksudkan di post title kat atas tu. Ehemmm..she is my inspiration teacher. Masa aku sekolah dulu, dia lah miss yang paling sporting even dia tak penah ajar aku, dia langsung tak sombong ngan student lain.


Dia Chubby dan comel. Dia punya semangat memang tinggi,saya tabik berspring-pring kat miss jaja.Hokeyy? baru tadi stalk facebook dia, then..terkejut sambil bangga kejap untuk miss. Aku plak yang bangga?entah hape2..


Wahhh..miss jaja dapat jadi official emcee kat majlis bicara minda bersama Tun Dr. Mahathir 24hb FeBRUARI 2012 hari tuu..tahniah miss! muka tengah proud ni.hihikhikhik :)










Semoga miss LIZZA IMELIA sentiasa maju dan berjaya dalam hidup. Saya pun nak jadi macam miss auuww...#auww tu ape?#..brilliant, gorgeous and awesome..!!






ok bai :)..love miss!

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA