Saturday, March 31, 2012

Cite Dulu dgn Cite Skrang !!!

Assalamualaikum...

Zaman sekolah rendah dulu, cite korea mata sepet ni tak brape nak ngetop lagi kat Malaysia, dulu-dulu manusia kaki TV suka layan hindustan kan? kalau takat-takat lagu Har Dil Jo Pyar Karoege ngan Kuchi-Kuchi Pampers Hei tu semua dah terror nyanyi sambil joget lepas tu berangan kau Shah Rukh Khan, Aku Kajol kau plak yang rambut panjang tu RANI anak Pak Cik Mukherjee...





Sekarang dah kurang dah..kalau dulu yang hidung mancung kulit separa gelap jadi siulan, sekarang yang mata sepet kulit licin pulak yang jadik pujaan. Dulu semua pelakon dustan aku kenal skrang tak main arr, skrang aku dah terror hapal lagu SORRY..SORRY! GEE! GEE!  nak kata kenal tak Syahid kappor ,langsung jawab, tak kenal arr...kiteew kenal LEE MIN HO,boys over flower je.. Zaman- berzaman...





Tapi kan zaman aku dah 20 dekad nie, femes plak cite hantu kan? kihkihkih..tapi apesal lah hantu2 dalam filem tak femes cam artis korea ngan hindustan?Ingat kan aku boleh lah hafal-hafal nama hantu kat dalam filem tu, tapi semua tak lekat dalam kepala..





Anda suka layan genre yang macam nie???

2 comments:

  1. kite kite pon tahu lee min ho jer.auww.hihi
    kite pon tahu SRK jugak!
    hahaha ayat gedik kan?baru je habiskan boys over...dah brapa kali ulang tayang.^___^

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA