Tuesday, April 10, 2012

" Serius layu "

Assalamualaikum...

Memang setan suka pakaikan celak kat mata aku. Eee..aku tau lah aku tak pandai celak-mencelak nie..muka aku pegi class original beb..sebab tu aku hudooohhhhh...ape aku kisah? pegi belaja, bukan pegi cari laki.

Takat-takat tepek bedak kompek tu normal, sebab muka ada batu-batu kecik. Yakni lebih dikenali sebagai jururawat aksesori muka..Jap aku nak tanya sape gila shopping? boleh lah ke SINI
abis satu iklan, balik ke rancangan aku semula.

Jam menunjukkan pukul 10.30 pagi..sebelom tu..snappppp dulu!


nampak lagi di situ, muka aku masih dalam keadaan normal, sehingglah jam sudah melabelkan jarum nya tepat pukul 10.35 pg. Lecturer macroeconomic sudah sampai. Baca doa bukak modul..dan tak lama....jeng..jeng..

Terkatup sikit demi sedikit, celak dah tebal tu kak! sape yang tolong make up kan tu? maakk aii..tanya plak. Layan, bahasa ape aku tulis dalam modul sumpah tak de sape boleh baca lagi. Semuanya kacau bilau,mungkin tulisan jepun campur arab sebab dia bersambung-sambung..wkwkwk.......

'Bella, aku ngantuk! hahhh..bella dgn baik hati sedekahkan aku sikit sky jus atas meja dia tu agar aku kembali normal seperti sedia kala.Dan dalam bayangan, aku sudah membersihkan celak yang telah di pakaikan setan tadi kat aku, supaya tido masa Sir duk mengajar kat depan..ngeh..ngeh..serius aku layu masa belajar "Macro"..Sumpah setan dengki aku belajar sampai pandai.. Ok..bai!!!



muka kembali pada asal, lepas abis belajar..tu sebelah artis tak diiktiraf..FITRI GAGA!!!! hahaha..gedik je kau ambik gambar kan....

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA