Monday, April 2, 2012

Super Busy Life!!

Assalamualaikum...

Wahh..hari ni class sampai pukul 4.30 petang, mana tak bosan nya belajar kan? ehhh..tuntut ilmu biar sampai ke negeri China, Thailand, Korean semua kau boleh pegi.. Nak save bajet? belajar kat MALAYSIA sudah.. sama saje, kalau malas tak kan tangga kejayaan kau nampak ok?

Semalam aku berpulun tertekan sebab aku ingat hari nie ade test. Tapi hampa, sia-sia aku stress semalam tau? Test cancelled,sehampa mana perasaan aku, ia tetap bercampur baur antara happy gila dengan happy di buat-buat.

Agak-agak hujan yg turun di bumi Kuantan aku nie, memang tanda rahmat, aku dalam keadaan yg sangat berbunga sebab munasabah, aku dapat taip entri untuk pembaca aku yang comel menilik dan menghayati titik tulisan komputer yang hudoh nie...hahahaha.. Tulisan tangan aku lagi lawa kot. Tak caye? ace tengok SINI..

Suka aku bebelkan di sini, yang mana aku dalam keadaan yg sangat memenatkan, dan aku umpama kan aku seperti IBU YANG MEMPUNYAI 5-10 orang anak..hehehehe..balik-balik class je angkat baju sopan-sopan, lepas tu lipat baju simpan dalam lemari, soo....like IBU MITHALI kan?

Jadi, rasakanlah kesusahan dan kepayahan yang korang rasakan tu bila kena hidup berdikari macam aku yg terlantar kat hostel nie... Lelah kan? tapi tak setanding payah dan susah nya lagi Emak kita nak menjaga dan mendidik kita dari kecik sampai besar gedabak macam KING KONG, kalau tak pandai juga nak hargai, tak tahu lah apa perasaan yang anda ada kan?

Ok, bai..........muaaaaaaaaahhh!!!

1 comments:

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA