Wednesday, May 16, 2012

Cuti Goyang Kaki.

Assalamualaikum...

Hati aku telus nak menaip entry untuk yang sekian kali nya. Aku bahagia, aku senang hati dengan perut penuh disumbat ikan bakar campur beberapa lidi cucuk satay yang kurang lazatnya..dasar anak enggak tau diuntung..sudah diberi makan ngomel lagi di blog...

Percayalah untuk perenggan karangan yang bakal di taip di bawah semua nya atas dasar bercerita sambil konon-konon aku rindu kawan kawan kolej aku..aku tak tipu,tak tipu nie..yang aku tipu bila aku bagitau kat korang semua aku rindu Kolej..yang tu jangan percaya sama seribu kali..

Derita jiwa aku menanti saat habis final. Seolah olah jiwa aku didera fizikal dan mental di kolej Profesional Mara yang amat amat aku cintai dan dambai..hahh..ni lagi tipu..tak baik tak baik kau cakap gitu..lempang muka aku laju-laju, biarlah aku sedar perihal yang aku ceritakan di atas adalah tempat aku menuntut ilmu...hikhokhikhok =,,=



tengok budak tudung kaler oren tu, tengok..tengok..muka kita..apesal dia peluk kita ketat ketat..chaittt...ayat kotor der...muka kita pun dah macam orang tahan angin nak kuar bila nak snap..pesal nie..terseksa benor nengok muka kitewww...ok..aku rindu Anna Liana yang sangat gedik..aku rindu Adda yang ketar-ketar bila ade skandal baru, aku rindu Eymah yang punya tangan kuat=boleh cabut tombol pintu gara-gara tangan iron Girl Eymah...ngeee~ kau hadoo??

Ehh..aku cuti ni goyang kaki bila tengah makan je, kita kena jaga anak orang arr...tak dapat gaji,,tak syok..tapi dapat pahala kalau buat ikhlas tau..ok bai!!

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA