Sunday, May 27, 2012

" Ini Budak kalah Burung Murai "

Assalamualaikum...

Bersua nya aku kembali, hanyalah mahu melepaskan pekung, bukan pekung lahh..melepaskan nafsu untuk menaip entry semata-mata untuk kepuasan diri..ahh..tepuk tangan.tepun tangan..masih kah kalian ingat pada iklan Petronas yang raya tahun jakun kala " burung ape?burung murai.burung ape? burung murai.burung ape?burung murai..aihh perlu ke aku taip banyak-banyak lagi..semput jari...

hahh..budak atas tu, bukan budak yang pakai shawl belit anak tekak halkum tu, budak cinonet sebelah dia tu..agak kalau bagi berlakon iklan burung murai iklan Petronas tu, confirm iklan tu di tayang sampai pecah kepala tivi..oishhh..mulut dia kalah burung murai..kadang rasa nak lempang selow-selow je pipi dia kasi diam jap..tapi takut kena sentap ngan abah plak..anak emas abah nie..hahahaha...

agak-agak kalau tetiba darah aku naik meroyan je, sah aku tengah mendidih ngan budak nie..budak ni geng gaduh aku selama aku bercuti semester 2 bulan nie.jadi aku kena tahan sikit ngan mulut "mek kecik" nie..kalau senyap pun pasal dia pegi sekolah pagi-pagi..start balik sekolah, memang aku tak senang hati kalau tak cari gaduh ngan dia..hahahaha..asal? sebab aku yang selalu menang...hahahaha...papepun budak ni lah kesayangan kami sekeluarga..mak su Daa yang kecik tapi mulut besar macam makcik yang suka gosip gosip kat bawah pokok pelam...hehehe : ) sayang ehhh dia..muahh..muahhh...


untungkan budak kecik tadi, punya kakak yang sangat lah penyayang seperti diuar-uarkan dengan gambar di atas...kakak kecik tapi mulut kakak tak bisa macam adik nya yang tadi..:) nice ! ok..sudah angkat bakul sendiri lagi...ok bai ! ok daa!

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA