Friday, May 18, 2012

Spesies Garfield

Assalamualaikum...



Bukan lah bermaksud aku ni jenis yang suka spesies Garfield atau nama samaran nya "Hello Kitty " bilamana gambar di atas ditepek di entry kali nie..tak suka tapi tak benci. Kucing kan binatang kesayangan Nabi kita : )))


Tapi betul, tak suka..bukan geli dengan " bulunya yang selembut DAIA, tapi gara-gara teringat peristiwa di zaman jakun kala, aku penah di cakar oleh keturunan kucing nie. Maka fobia dan trauma tak berkesudahan sehingga aku hidup di dunia yang hampir 20 taun ini..hehehe...



Ewahh...seronok dapat tidorr atas kerusi baru kan? nasib baik mak aku punya sifat penyayang yang menebal dalam diri, kalau tak habislah kau di halau dengan penuh kasih sayang oleh mak sebab dengan senag hati nya si "kitty" atas tu duk main asah-asah kuku dia sampai tajam kat kerusi meja baru mak aku..hikhok =.=

Menebal tak kasih sayang mak aku kat dia?hahahaha...keja kau nie asyik membuta je,elok lah tu..sama la peel nya dengan orang yang tengah tangkas menaip bercerita mengumpat pasal kau kat blog aku nie...toink .. toink .. toink...ok bai!

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA