Sunday, July 15, 2012

" Fahami aku "

Assalamualaikum,


meniti detik mau kembali ke semester baru, sedih. Memang sedih. Tetiba sem ni roomates dah tak boleh pilih cam sem sem lepas.


Bukan nak jadi monyet sumbang KPMIM, bilamana i tak nak tuka ngan roomates lain, tapi ada sebab munasabah tau tau tau ?


Nanti dah tak de kesefahaman antara kami, sebagaimana kami berempat sebelum ni dah ciptakan bersama, Anna, Adda ngan Imah. Cewahh, ayat bajet good good je kan ?


Macam mana nanti :- Adakah roomates baru saya akan fahami saya =)


1. Aku tak boleh tidur, kalu lampu tak di tutup.
2. Tak boleh nyenyak tidur kalu ade yang buat buat bising. Aku ni kalu dah tidur ala nak mati pun, bila Ana calling calling tengah malam buta pun aku boleh sedar tau ? nasib baik, ana fahami saya.
3.Kalu makan makan, no semunyi dalam lemari. Sharing is caring u know ? jangan jadi kedekut taik hidung jering.
4. Dulu ade pengalaman duk ostel member sepesen perangai camtu. Loooserrr k.
7. Kalu study, kami study sama sama. Tiada istilah kedekut ilmu ya di sini.
8. Kalu outing mesti berempat jugak, naik Satria biru betinted kan cermin gelap cam gua Kelam kepunyaan Anna. Hewwheww..


So, camne ? kalu roomates baru tak leh terima perangai saya yang ala ala bajet suka merajuk pastu nangis sorang sorang ni :(


Kalau anna , adda ngan imah opkos dia orang dah faham. Yang lain ? 


itewww, adda ngan imah. Eh, imah menyelit kat situ. Anna mana anna mana ?


hehehe, nasib badan sekecil Yuyu Zulaikha, itulah saya...hahaha..mohon ampun kalu entry bajet puteri kayangan. Babai :-)

1 comments:

  1. insyallah..mesti dpt roomates perangai cm roomates lama..;D

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA