Friday, July 20, 2012

"First Day"

Assalamualaikum..


Sedih tak dapat nak solat terawih, tau tau lah ye :P


First day class done !
Dan kondisi tension bakal bertubi tubi datang kat aku. Kata madam" Sem 1,2 dan 3 just warm up kira kira untuk korang je, yang benar benar akaun nya, haaahhhhh..ni dia semester 4 nie :)





Ya. saya akui tu. Financial Accounting 4 is a killer subject. Kadang perasaan tak yakin tu selalu ganggu minda dan jiwa raga aku. Lecturer ? fuhhhh, semua tegas semester ni, dah tak de dah nak gelak gelak main main macam semester lepas.



Dan aku harus terima tu. Kadang bila kita selalu rasa kesenangan, bila kepayahan mula datang kita susah nak terima kan ? like me :-)





Aku takut nak kecap kenangan yang paling indah dan manis macam semester 3, sebab aku takut aku terlalu rindu dan sangat rindu momen momen tu, macam sekarang :( yang aku rasa segala gala nya dah berubah 70 peratus..


From roomates, subjects, lecturers... everthing is change. Aku nak kuat, biar sesusah mana pun ujian dan dugaan dalam belajar ni, akan ku mohon permudahkan dari Yang Maha Berkuasa dan Berkehendak atas segala sesuatu.

Dia yang permudahkan segalanya. Dan aku percaya, aku mampu selagi aku masih bertaut pada jalan Nya.

Aku berjaya selama ni pun, bukan atas segala usaha aku sendiri, tapi semua kerana Allah itu Maha Penolong dan Maha Mendengar doa doa hambaNya. Lebih lebih lagi kita yang sedang menuntut dan mencari ilmu.

Doakan saya kuat sekuat kuat nya untuk hadap semester 4 nie ( tau ayat bajet macam nak pegi perang dunia je kan)


2 comments:

  1. Huhu.. Samalah kita.. Terawih pertama dah miss.. Elok2 jer timing tu starting pose.. Haih.. Menjawab ler ujung Ramdhan nanti ni.. Kompem2 berderet nak kena ganti tahun nih.. Sobs! T_T

    ReplyDelete
  2. @Misz Mieza : tu lah sayang nya dah missed kan ?tau tak pe..memang abis la kena ganti.

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA