Tuesday, August 28, 2012

" RAYA D'ACCS 2012"/ Entry bergambar

Assalamualaikum.

Buat tatapan teman teman:) selamat kita berhari raya di kolej ye ! Tapi ni bukan "album raya artis popular arifah wahab" tu. Album tu nanti aku update..acah acah retis je aku ni  bwekk :P

  with Laila :-)

  Roomates baru saya Wawa, Lina, Imah dan alien kecik :)

  Penaip blog yang gigih menaip..

 Cun nya anak dara dua orang ni, kawan sape nie? mesti kawan dia pun cun jugak kan*angkat bakul sendiri, ya tau tau*

 tapi ni bukan baju raya, ni baju Thaipusam..hahaha.ok! tipu ;P


 muka acah acah ayu. Ehh, mee kari yang aku telan tu rasa pelik, rasa nya bukan mee kari tapi mee pelik :(

 Anna, me and Adda


 Sorry camera murah. Sorry gambar tak clear!

gambar kabur lagi, sorry :(



  gegaran bumi terjadi di belakang tabir :) mohon maaf.


 Kelass kau fitri..Dapat title King malam ni hasil gemerlapan keronsang lekat kat songkok
Dah menang..go go gaga !
 Anna si bodyguard ku yang cun..muahhhhhh..muahhhh..
last dari aku : SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, maaf zahir dan batin.
LOKASI : kerusi impian depan mesin air gedegang..hahahaha

3 comments:

  1. wah, meriahnya raya =)
    Slmt hari raya jgk,

    ReplyDelete
  2. wah2 sakan beraya nih~~ hihi btw, sy pon panggil mesin air tu, mesin air gedegang !hahaha ada yg xtau tau air gedegang tu apa, kesian mereka yg xtau tu :p hihi

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA