Wednesday, November 28, 2012

Bahagia Nanti

Assalamualaikum, hi :)

" Saya tak rugi hilang awak, tapi awak yang rugi sebab hilang saya. Sebab apa? sebab awak baru kehilangan orang yang ikhlas dengan awak "- BSA

Bodoh bila terlalu buta, sayang dan suka dekat orang. Orang sekarang hati mudah beralih arah. Aku tahu mata angin ada empat, kau boleh alih kiri kanan depan belakang. Tapi kau takkan dapat yang sempurna sedangkan tiada manusia yang lebih sempurna dalam dunia ni melainkan Nabi Muhammad S.A.W.

Jangan terlalu menaruh harapan yang terlalu tinggi seolah olah ia akan menjadi hak milik mutlak kamu. Dunia penuh tipu muslihat, sape sape boleh terjebak.

Bahagia itu ada, cuma masa yang menentukan segala nya. Sekarang kau kecewa, tapi ingat Tuhan penuh dengan nikmat kasih sayang, bila bila masa dia boleh kirimkan manusia yang lebih baik untuk kau.

 *Hello, I ada baby baru. Baby boy yang sangat gagah dan kuat. Dan Alhamdulillah hari ni dia dah masuk 4 hari lahir ke bumi Allah. Semoga kau menjadi anak yang soleh :) Tapi, sebenarnya dia bukan baby I pun, dia anak kepada My bestfriend, Miera. Ya Allah, dah jadi mama kau, Yaa. Dulu kat sekolah gangster nak mampus, asyik cari gaduh dengan orang je.. sekarang dah berubah sekelip mata bila dah jadik bini dan mama kan?


Masa aku untuk semua ni belum tiba. Aku sedang memperbaiki diri yang banyak kelemahan. Jadi anak yang baik pun aku masih belum mampu apatah lagi nak menjadi isteri yang baik untuk seorang insan yang bergelar "suami"..




0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA