Saturday, December 29, 2012

Menghitung Hari

Sekian lama aku bercuti sem, tak ade apa yang menarik yang aku buat. Yang membosankan paling banyak ya teman teman. Tidur, makan, online..tidur, makan, online sampai separuh gila. Paling gila layan cerita Aku Dia Dan Tong Sampah hampir tiap tiap malam. Kegilaan apakah ini?

Nak tahu, kena tengok tengok dengan kepala mata sendiri cerita tu camne. BEST ! BEST ! BEST ! Tiba tiba aku jadi peminat Beto Kusyairi. Adakah kerana Istanbul Aku Datang? kenapa cite yang dia berlakon semua sweet sweet ! Nahh, fall in love dah.

Abis part Beto Kusyairi, dengan ini aku sedang menghitung hari untuk kembali pulang mencari ilmu untuk beberapa waktu lagi. Aku ingat cuti ni paling bosan. Seriussssss. Mujur ade kawan ajak pegi berjimba kat tempat emmm bagi aku tak menarik sangat pun. Hehehehe...

Mainan dia masih sama macam dulu. Ingat kan makin best. Tapi okayyy la, sebab pegi dengan kawan kawan sekolah dulu. So, sambil selam air kat Coco Beach, sambil ingat dan mencari ke mana kah kawan kawan sekolah kita yang dulu menghilang?



Ade yang kawin, ada yang tunang, ada yang sedang gigih mencari ilmu, dan ada yang sedang bercuti dengan bosan nya dirumah seperti aku. Mujur la ada Nomi dengan Mekcah. Rasa la cuti sem aku ni macam cuti sket kan.

Auji, adik mekcah pun ada. Tak rancang pun nak pegi Gambang Waterpark ni. Plan last last minute pun jadi kan nomi? hehehe..kalau tak ajak mekcah, tak main air ombak la kita arinie. Pulak tu masuk Free ! hahahaha gelak syukur.

Inshaa Allah, ade masa dan rezeki, kita pegi jalan jalan lagi. Tapi kalau boleh lain kali, aku nak lagi ramai ade. Ayong, liyana, wawa,diyana(agak nana boleh ikut tak),Ghah, Gjah and semua semua laaa... Rindu nak jumpa semua. Aku tahu korang semua sedang belajar dan mengumpul lemak badan masing masing kan? Cuma aku tak maju, masih kurus keding dari dulu sampai skang. Ermmmm :(((


0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA