Sunday, December 2, 2012

Tiba tiba jadi gila.

Perubahan drastik terjadi saat saat aku pun tak peduli. Secara tiba tiba aku jadi gila. Bukan gila meroyan mati laki anak ke hapee..Gila ngan saka rimau. Ehh, ehh..sedap mulut tangan menaip mulut lancang nampak tuan belog.

Konon-konon, mula nya..ahhh tak main tengok Malaysia lawan. Lembik doo ! Kata aku. Tapi adik lelaki aku buat koya tengok bola masa Malaysia Vs Singapore beberapa hari sebelumnya.
Sekali main, Malaysia kalah teruk. Kan betul aku cakap Malaysia main bola macam main joget joget. Suddenly...ngee..dalam aku duk kata gitu tiba tiba tuhan lembutkan hati jadi peminat setia #HarimauMalaya malam tu jugak. Gila ayat aku..! Kalah kalah pun, semangat jerit keluar anak tekak jugak tengok malaysia lawan. Kecewa..tapi hasil nya..bersambung di perenggan yg berikut =====>>>>

Sehingga lah, jodoh aku dengan #HarimauMalaya makin dekat dan kuat. Aku tertunggu tunggu saat saat game Malaysia lawan Laos malam..emmm..malam bila eh? ohh..malam tuu..hahaha..Secara sukarela aku unofficial jadi pengulas sukan bola sepak paling masyhur dalam dunia sendiri. Hahahahaha :) sekali menangggggggg! kau!!! 4-1 doo..

Sape yang gol kan-
Safiq Rahim
Wan Zack Haikal (aku agak, dia ni bakal pemes macam apek. Mohon jangan lupa diri ye sayang. Ehh, tergatal plak)
Safee sali
Khairil Muhaimi


weii, cite dah basi laaa..Tau.. saje nak mengimbau kenangan.

Okayy, ni cerita segar. Uollss tengok tak tadi hebat tak hebat anak anak Rajagopal main tendang tendang bola kat padang tadi? meletooppp cite dia. Sorry bapak bapak ibu ibu indon yang sedang nonton game tadi, harap diberi tahap kesabaran yang maksima ya? No kutuk kutuk Malaysia, no bash bash #HarimauMalaya..

Malaysia layak ke peringkat separuh akhir. Lawan cik abe cik abe Thailand pulop ! 
Tahniah dari aku yang entah hape hape ni..

Selamanya selamanya selamanya Harimau Malaya..Harimau Malaya..Eleeeeleee..ooooooo..eleeeeelee..oooooo...
Harimau kami cekap gelecek Pertahanan lawan tumbang sederet.........
Semangat lebih ekau ni !!!!

Ingin ditegaskan..I tengok bola bukan pemain okayyy !
Tengok jeling jeling sikit biasa ahhh..hahahahaha ;P
Like this====>..ehh, handsome nya Jersi 25 tu *kenyit kenyit mata*
Siapa jersi 25 tu eh?? cuba teka ;) hahahaha...

1 comments:

  1. hi..i follow http://yieweezer5915.blogspot.com blogwalking:)

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA