Sunday, January 20, 2013

Sukaneka kanak kanak riang

Tajuk tak boleh blaaa...
Nampak tak permainan dia kat situ?
nampak kan, yang kita kita sebenarnya masih berjiwa kanak kanak Ribena. Haha..


Kalau nak tahu sape paling muda kat atas tu cari budak yang bertudung blueblack eh, ngee~ kalau kawan kawan aku baca ni, confirm menyampah dengan ayat aku kat atas. Nak nak Azan, budak paling paling paling tak bape nak hensem tuuu. Muka sape paling poyo kat atas?


Mula mula rasa macam tak nak main je sukaneka ni, sebab sebab,sebab rasa cam tak best je. Rupa nya, best jugak. Alaa, kira macam terasa diriku masih kanak kanak. Tu yang join jugak main ikat kaki berpasangan, ingat boleh lah menang sebab game tu je yang saya main, tapi hampa. Hisyam dengan Asri punya pasal group kami kalah jugak. Haha..never mind.


Papepun, layan jugak la sukaneka ni walaupun hujan tak bape nak lebat. Redah je..Sekali sekala, bukan selalu pun. Untuk Adda dengan Imah yang dah menang lawan kaki berpasangan tu, sila silah kongsi hadiah kalau dapat nanti, tanpa sorakan aku siapalah kalian. Hahaha..tak kongsi, aku upload video korang tengan lawan game tu. Hahahaha..puas hati. Siapa jahat? saya !


0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA