Sunday, February 3, 2013

Beralih Arah.




Lagi lama kita kenal manusia, lagi kita tahu perangai dia. Sekelip mata boleh berubah. Tanpa sedar, kita dah tak macam dulu.

Kita pendam, lama lama hati boleh makin parah jugak. Bila semua dah terluah baru kita sedar yang lain dah tak macam dulu lagi.

Ini bukan perihal tentang kekasih hati yang sedang kecewa gundah gelana kekasih hati sedang beralih arah. Ini tentang sahabat.

Part kekasih hati cintan cintun kita campak jauh jauh dulu. Tu semua tak penting lagi. Saya tak tahu mana silap nya kami semua. Yang saya tahu kita semua dah lain dan tak macam dulu lagi. Dah tak ngammmm...

Saya sayang kakak kakak saya. Yang saya kenal lebih dari 365 hari ni. Tapi saya tahu, saya tak mampu nak kekalkan rasa ngammm tu lagi. Semua dah makin besar, pemikiran pun dah matang.

Nak kata ada orang lain cucuk jarum, memang lah tak. Tapi saya rasa ada yang tak kena antara kami.

Ukhwah kami tak seutuh dulu ;(

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA