Thursday, May 2, 2013

Blissful Night Blocking: PART 1

Perhatian kepada semua, selaku pembaca blog saya. Sudahkah anda membaca entry saya yang penuh dengan kesinambungan ini :)





Hamboi, hamboi..kemain berblissful kau ! tau tak apa di sebalik cerita sebenar aku ni? Ini semua cite kami, senior student Diploma in Accountancy punya dinner yang gempak tahap MasyaAllah, tak boleh lupa sehayat hidup. Ayat kena overrr okay!

Ni tulisan yang berjela ke gambar yang berjela japgi. Semua aku humban kat sini. Jangan bosan lagi, teruskan niat anda membaca entry aku sampai ke riwayat tulisan yang terakhir. ngehngehngeh...



Oleh kerana, aku ni bukanlah dari kalangan orang yang berketinggian ala ala model, segigih mungkin aku mencari kasut yang tinggi untuk di pakai malam dinner tu. hahaha, sila gelakkan saya !




Azan dan Wawa selaku penyambut tetamu yang comel dan encemmm ! Boo untuk Azan yang encemm la sangat tuuu..










Kalau anda nak tau, si sebelah aku ni adalah selaku mak andam tetap untuk muka aku ni tau? habis semua dia shading, jangan kata hidung, shawl pun dia boleh shading tau. Nak harap kita mekap sendiri, mungkin akan terhasil sorang lagi Zombie di bumi ni. Hahahahakk..



 Sebahagian dari claassmates. Bella, miza, yuyu (bukan yuyu zulaikha), umi and Cik Wan. Colour block sangat korang semua ni tau ? hekhekhek...






Abe- abe super senior kito belako ni deh.(tiba tiba jadi kelantaner) 


 Adakah mereka semua di atas sedang mengcoverkan muka agar kelihatan lebih macho? lebih macho? nape? kalau tak cover pun memang dah macho eh? banyak nya kita tanya soalan kat diri sendiri dalam perenggan ni. Tension hentak kepala.

  Sebahagian dari pensyarah perakaunan, tidak lupa buat anak madam Rohida yang sedang buat peace tu. Haaha..


Mereka berdua kaki gitar sama kaki nyanyi. Lihat di bawah. Konon konon power la tu Don Hisyam tu. Opssss !




Kau jangan main main dengan kitaorang punya emcee ni. Satu tinggi macho, satu rendah rendah comel. Terbaikk..i like uolss. Best tau tak korang jadi emcee, even dipilih last last minute.


Asik asik muka dia. Sape? tu hahh yang budak pakai shawl pink ala ala cinderella tu hahh. Bosan weh tengok dia je. Eh dah kau kenapa? ini kan belog dia. Memang penting dia tu dalam blog ni. HAHAHA...


Okay, jangan lerr marah, kita gurau je. Penat lah taip entry ni. Dekat sejam lebih jugak aku duk setelkan. Yelah, gambar berlambak tak tau nak campak mane. Nantikan sambungan cerita ni tau? cerita limited. Semua pawagam Malaysia tak de cerita macam aku buat ni. 

Salam sayang,
Arifah :0

2 comments:

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA