Tuesday, May 21, 2013

Hampir ke penghujung.


Sikit je lagi nak sampai ke penghujung. Selesai last paper Taxation, Alhamdulillah diberi kemudahan untuk menjawab :') Maka, berakhirlah sesi diploma bagi pembelajaran, yang tinggal hanya latihan industri untuk tiga bulan nanti. 

Syukur tak terkata, aku dah sampai ke tahap ni tanpa sebarang masalah. Yelah, accountancy bukan bidang yang aku minat dan suka. Tapi rezeki belajar aku berada di situ. Allah tunjuk jalan, even tak suka aku lepas semua final.


Kawan-kawan istimewa saya, mungkin lepas ni dah tak de perjanjian nak ke kelas pakai baju spesis sama bunga bunga kecik macam kat atas kan? tak de dah mengadu bawak buku teks Tax yang berat toksah nak kata tu. hehehe..adoi :')

Kita kenal awal tahun 2011, tanpa sangka kita akan jadi seakrab ni. Takdir perpisahan sudah sampai, kita dah habis diploma. Aku tahu mana ada pertemuan, pasti akhirnya ada perpisahan.

Korang nampak aku potpetpotpet tak behenti cakap lepas habis paper semalam, sebab aku tak rasa lagi kawan kawan aku tak de depan mata, tapi bila kat rumah baru kenangan kenangan lama mengantui balik. Hehehehe...pastu tiba tiba rasa sedih nak nangis. Ingatkan nak tahan, tapi dia gedik jugak nak kuar..acane ni T_T tskkkk...

Dalam berkawan, tak selalu ada tawanya. Kita semua pun sama :(. Ingat tak kita penah gaduh tak bercakap langsung. Aku dengan Anna pun boleh ada krisis bergaduh tak bercakap apatah lagi dengan korang kan? hambekkk..masing masing keras hati..tapi tu cuma kejap je. Kita tahu kita tak leh gaduh lama-lama. Tak de faedah pun. Mujur hati kita kuat dan sabar. Kita berteman balik macam dulu-dulu. Eh, korang.ingat tak dua tiga malam sebelum dinner tu, korang selalu lepak bilik kami kan? kita bungkus hadiah sama, buat video class sama, tiup belon besor besor kacau yuyu, sebab yuyu takut belon..kan?? hahaha..ingat tak masa tu, kawan kawan? best kan? penat lelah kita berbaloi sama-sama :')

Jangan lupa kenangan Blissful Night Blocking kita. Janji?


Selamat tinggal Taxation dan jugak kepada subjek subjek lain. Mesti aku rindu study dalam keadaan stress tak terkata. Hahaha ;P mesti rindu madam Farihin, yang suka ajak berborak. Hahaha..mesti rindu sesi sharing class madam Noraini dan mesti rindu bising-bising masa class madam Suriawati. hikhikhikhik...hah..apa yang korang rindu pasal aku? bagitau siket ;P mihmihmih..

Korang jangan rindu aku lebih lebih tau. Takut aku over terharu plak nanti. Hahaha..




Dear kalkulator, aku ceraikan kau dengan talak satu dulu buat masa skang. Ada rezeki, sambung degree kita berdua bersatu balik. Okay?

Selamat tinggal kawan kawan. Moga kita ketemu lagi, untuk hantar report LI !

Salam sayang,
dari budak yang suka hentak hentak kaki bila marah. Haha.


1 comments:

  1. muja pun pernah rasa,, mmg tu la,, bertemu dan bepisah,, muja follow sini,, happy blogging :D

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA