Monday, October 3, 2011

CeRiTa HaTi...

Assalamualaikum..


Tajuk macam berbunga bunga sikit kan?cerita hati??cerita ape?pasal kekasih hati?bukan..bukan..tapi pasal sahabat hati..kite kawan dengan orang pun kena ade hati tau,bukan takat takat nak kawan just untuk kepentingan diri,macam certain people kat alam nie kawan sebab nak femes,so kena kawan ngan orang femes jugak..nak kawan ngan orang kaya,becoz kalau nak outing sosial same same ade orang tolong "belanjakan'..

Oke..sampai tu je intro kite untuk hari nie..sebenarnya nak citer pasal kawan kite...oke weekend baru nie,kuar dengan kawan sekolah lame mase zaman mude2...sangat menghargai persahaabat yang terjalin dari form 1 until sekarang..walaupun sekarang jarang sangat dapat jumpe sebab masing masing ade haluan hidup sendiri..

Kalau dulu janji nak belaja same same,nak ambik kos same,tapi kite semua tahu, manusia hanya mampu merancang tuhan yang menentukan hidup kita,sebab Dia lah sebaik sebaik perancang untuk kite...dulu kalao boleh aku ngan kao (liyana,sahabat aku)tak nak ambik kos kalao kena lagik belaja bahase arab, bukan ape dah belaja 5 tahun bahase arab nie still tak bijak bijak lagi..kate kita la dulu2 kan..tapi tengok sekarang???kao dah ambik kos yg totally kena blaja arab jugak, sebab kao bakal ke Jordan nanti..insyaAllah..

Aku plak cakap kalo boleh tak nak ambik kos yang kena main kira kira pakai tangan ke kaki ke kalkulator ke ape ape ke dan segala bagai..tak syuke kena kira nie, sebab aku tak pandai math..time math je, muke aku blur tak tahu ape lagi pulak time belaja aku buat muke tak bersalah konon nya akulah yang faham semua..tapi sekarang tengok??aku ditakdirkan untuk ambik kos "ACCOUNTANCY"...dan sangat bersyukur aku masih mampu bawak kos nie,even kadang ade subjek kos nie yang agak rumit...dah jodoh ngan nombor nak buat camne kan???hohohoho..

Liyana..tenkiu yer..celebrate birthday aku baru baru nie..walau tak semeriah mane..aku sangat sangat menghargai dengan ikatan persahabatn kite yang tak penah putus dan aku harap persahabatn kite akan kekal sampai ke syurga Allah..amin...kek kao beli tu walau kecik tapi sedap sangat sangat...hehehehe...



ape entah name kek nie..rase macam keju campur oreo campur milo campur semua, tapi name kek nie bukan <kek campur>
Mc'donald+wayang bini biniku gangster...
semua kao belanja..tapi aku lebih hargai ingatan kao sebab ingat lagi tarikh aku lahir kat bumi nie. dari segala benda kat atas...^_^...



0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA