Saturday, October 1, 2011

Perli memerli...aktiviti harian?????

Assalamualaikum..kita bertemu di dalam sesi belog umpat mengumpat...*gimik semata mata*


"TERLAJAK PERAHU BOLEH BERUNDUR
 TERLAJAK KATA SIA SIA DAPAT DOSA"

Jagalah lidah anda dengan baik..jangan jadikan aktiviti perli memerli salah satu aktiviti harian terlampau anda..tak suke cakap tak suke..tak yah nak gune kata kata hiperbola sangat..aku tahu bahase melayu kao A++++..kan?

Jadi dengan kepintaran kamu di dalam berbhase melayu tu kamu telah menggunakan nya di jalan yang salah lagi aku pangkah XXXXX...~si cantik,boleh cakap sopan sopn sikit tak???tak baik perli perli macam tue..kaitkan pasal sekolah agame pulak?ape hal????yupp..aku tak suke!aku tak suke!aku tak suke!...nyampah deeerrr...

Its oke...saye boleh bertahan dengan kukuh lagi,even macam macam kata keperlian semua kao dah hambur kat aku dalam fb tu kan??seronok..mesti la seronok,buat jahat kan???sila sila kan lagi buat sampai kao mampu...

END of the story..aku tak suke layan orang yang tak gune akal dengan betol macam kao tau,solution: BLOCK teros..tak nak aku ambik tahu dah...

~maaf yer entri kali nie sedikit beremosi,terluah sikit yang terpendam, tapi aku bukan pendendam tau~ ^_^....


~pesanan penaja di atas: Jadik lah remaja yang berfikiran tua seperti saya..*dalam erti kata lain*berfikiran matang....hohohoho...papai...

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA