Tuesday, October 11, 2011

Citer pasal diri sendiri jer...

Assalamualaikum,,




Penah rase happy tak bila tak perlu study hadap buku sambil otak ligat meligat memahami sambil menghapal pormule pormule seperti seorang bakal dokter, walau hakikatnya kite bukan di arah bidang yang macam tu...tapi menjadi hakikat sebagai seorang pelajar yang perasan pandai macam aku harus lebih,terlebih,over dan terover study melebihi pelajar yang real cemerlang punye...




Tapi sekarang bertepatan jam 10.18 malam, aku macam dibuai perasaan dilanda kebosanan yang tahap nya sangat kritikal...kalao orang bagi aku basuh baju bebaldi baldi pun aku sedia membasuh dengan harga yang sangat " demand "..#tipu jer.baju aku kat dalam bakul aku tu pun aku nak humban dalam mesin basuh yang besar gedabak tu jer kat bawah#..~aku adalah ikon anak dara zaman 2020..sangat rajin dan rajin..




Ape aktiviti yang perlu di buat pada dewasa nie yer..nak tido tak boleh, sebab petang tadi dah pakse mata tido sampai pening nyamuk bile bangun..bangun jer tido rase berpinar pinar macam baru lepas kena hentak ngan kayu golf  TIGER WOOD tuu...buku kalao bukak pun sekarang macam tak de ape jer..sekadar pandang jeling jeling oke, aku buuoosan then akan aku PPppaaap..buku tu lalu ku susun rapi di atas meja untuk persediaan kelas bagi esok hari nya...




Dan sekarang, harus perlu dan harus ubah sikap..~SAYA BUDAK BAIK LAARR~





*muke nerd=ape nerd tu???muke bajet cunnsss laa..hohoho*

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA