Friday, October 14, 2011

YESTERDAY !!!

Assalamualaikum,





ceteka ceteka mane satu aku?? budak yang tak cukup ketinggian tapi sihat Alhamdulillah


Alhamdulillah..berakhir sudah majlis anugerah akademik kolej aku semalam..dan sekarang aku baru merasmikan nya di belog hotterz ni..#hotterz la sangat , tulisan riak semata mata#...gamba pun tak banyak yang ambik semalam..rugi pulak rase nya..kenangan dengan kawan2 harus diabadikan dan ditayangkan kepada anak cucu cicit cuit muit nanti..hohohoho...


Ermm..aku jadi "leadership"  sebab aku sorang jer yang tak pakai baju itam tapi biru gelap, gelap jugak la kan...macam cucu itam jugak kaler tu.kan?kan?...ayat bersepah terabur sekali..ahhh..lantak..


Lastly, harap sangat semester depan rezeki lagi untuk kaki aku naik ke tangga pentas satu demi satu untuk ambil lagi sijil anugerah kecemerlangan akademik dengan kejayaan yang diberkati Allah..Doakan  aku yer..mesti tingkatkan lagi pointer untuk semester akan datang..untuk MAK NGAN ABAH...

Dan korang semua^-^  >anna, mimie, adda dan imah roomates dan classmates aku nie..kita naik ramai2 lagi semester depan..oke????chilllllllll....terima kasih untuk my lectures yang telah memberi ilmu kepada saya..saya mendoakan para pendidik saya sentiasa di dalam rahmat dan perlindungan ALLAH..Aminn....

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA