Sunday, October 9, 2011

~HARI NI DALAM HIDUP~

Assalamualaikum,


Oke..bangun solat subuh, then sambung tido balik sampai matahari muncul *tak dek ciri ciri    bini pilihan *..pastu siap2 nak pi outing..aku pakai shawl 'looser yer hari nie"..sila ambik perhatian untuk itu, sebab aku tak gheti nak bershawl macam kelompok gadis2 sekarang..tapi jadik jugak aku pakai looser..ok..name pun looser kan,pakai lilit sane cerut sini jadi lah looser kan???lain la kalau cara pemakaian shawl tu bernama kan "shawl clever"..kena la pakai secara bijak dan tak nampak looser...hohohoho...




Release tension dhoo...pi tengok cite horror sih..AL HIJAB... seram giler tahap baban yer bukan tahap babun..aku rase aku sorang jer yang over2 lebih auuuwwwww...jerit ketakutan la konon nya..sampai kawan aku kat sebelah ajak kuar dari cinema hall tu..wewewewe..boleh bagi 4/5 bintang untuk citer tu..sebab betol2 horror..




Malam pulok macam biase la...jadik pelajar contoh =pelajar harapan dan cemerlang..study..study...account jer memanjang..kalau orang tengok aku study nie..sejuk jer mata memandang..tapi aku yang tengok buku account tu sejuk panas sejuk panas jer kalao tak boleh buat...nak tunggu balance account aku tu alamak haaai...tunggu pointer aku 4.00 la dherr...*kerek gune ayat dherr,dhoo,sih..nyampah..tapi nak jugak pakai nak tengok aku nyampah kat diri aku sendiri..hehehehehe....*


Sekarang dah malam kan?malam nak tiddo kan?tido nak mimpi kan?mimpi nak indah2 kan?heeei...mestilah..aku nak mimpi kawin ngan anak raja..wekkkkk...(^-^)...nak jadik bawang besar bawang kecik..papai...

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA