Monday, October 10, 2011

LELAKI PILIHAN..

 Assalamualaikum,


Erm..erm..sekadar nak kongsi2 siape sedia membace untuk entri kali nie..walau umor aku sudah mencapai tahap "matured" tapi hakikat aku masih ragu2 adekah aku nie dah sampai ke tahap matured tu???penah rase tak macam tu??hehehehehe...


Nak kawin?nak ciri ciri lelaki yang macam mane?
ermm...kaya?hensem tampan?tinggi, macam model??
terserah..tapi ade ciri ciri tertentu lelaki yang bukan macam aku tulis kat atas tu lebih menjadi pilihan...ape yer???

  1. Yang sempurna solat lima waktu nya,boleh jadi imam untuk isteri dan anak-anak.
  2. Yang tahu membaca Al-Quran,bila kita salah si dia boleh menegur.
  3. Bila bercakap sopan jer, bukan yang jenis baran dan suka marah tak tentu hala.
  4. Mestilah yang berduit..hehehehe..kalao tak anak kao nak makan ape?aiskrim pop hari hari? jangan nak percaye sangat bila si jantan durjana cakap"awak, walau saye tak berharta, tapi saye ade cinta yang kuat untuk jaga awak selama lamanya....dusta, dusta, dusta semata mata....
        •  
  5. Then, mestilah yang bijak..kan? kan? yang tahu ilmu agame, ilmu pengetahuan..hohohoho...
  6. Ermm...kalau dah cukup yang atas.ok..beres..tapi kalau dapat lagi yang sedap mate memandang lagi bagus...bonus gitu...
 Tapi kan, sebelom kita nak ciri ciri macam kat atas tu, solehah kan diri kita dulu..sebab aku pun sedar, aku belom cukup sempurna untuk memiliki insan yang terpilih macam kat  atas...papai..goodnite..

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA