Tuesday, November 15, 2011

Dua dah berlalu !

Assalamualaikum..^_^




Akhirnya, awalnya...selesai sudah dua paper final exam..hehehek..baru lepas dua, ade lagi tiga sedang menunggu untuk dijawab...esok? subjek MICROECONOMIC..subjek serius aku tak dusta!aku tak paham ape pon..tapi alasan tu tak cukup kukuh untuk menjatuhkan semangat aku untuk study di saat genting camni..


Sedia untuk ke medan peperangan yang seterusnya..hohoho..aku dah tak sabar nak cuti sem ni..aku dah sakit ni..HOMESICK sejenis penyakit yang terkandung dalam badan aku sekarang ni..!_!


Ok..sekarang ni aku nak sambung tabiat aku hari hari jap..aku nak lelap lelap mata jap sebelom bersedia untuk bersengkang mata untuk malam hari nya..Doakan saya untuk paper esok yerkk..!!!hehehehe...

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA