Friday, November 18, 2011

Mood kecewa datang menerpa..

Assalamualaikum..^-^


Hari ni ingat bangun je dari tido, nak teruskan kehidupan yang lebih bersemangat..hihihik..tapi hampa..sebab kita tak tahu ape akan jadi 1 jam dari sekarang, 1 hari dari sekarang dan 1 tahun dari sekarang..kan? kan ?




Hari ni saya dapat tahu carry mark untuk FINANCIAL ACCOUNTING 2, tak mencapai target ape yang saya inginkan..Alhamdulillah, markah test dan quiz boleh tahan kira, tapi masuk bab Assignment..terus rebah..Markah assignment saya rendah..dan saya tak malu untuk bercerita di sini..sebab? saya dah berusaha dengan sebaiknya..kalau sebelom ni saya banyak bergantung pada kawan-kawan bila bab2 assignment, but for this assignment, i said..saya dah tak nak group dengan kawan-kawan saya yang sebelom ni..diaorang semua pandai2..sebab saya terikir untuk merasa sedikit waktu kesukaran untuk settle kan assignment ni dengan hasil keringat saya dengan group yang lain...saya nak belajar bersusah payah sikit..supaya saya tak terlalu dimanjakan dengan idea idea kawan2 saya yang sedia pandai dari saya..


Kecewa? perasaan tu harus saya rasakan..tipu lah saya kata, saya tak kecewa..tapi saya kuatkan hati saya..sebab tak bermakna saya dah gagal sekarang,final paper rabu ni saya tak boleh dapatkan yang lebih baik.....29.61/40% my carry mark...so saya kena kutip yang selebihnya untuk mendapatkan A dari 60% untuk paper account hari rabu ni...Doakan saya k..Saya sangat berharap untuk mengulangi lagi kejayaan semester2 ni seperti semester yang sebelomnya...



0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA