Monday, November 7, 2011

Patut ke tak lagu-lagu disumbat dalam blog????

Assalamualaikum...^_^




Ermm..hari ni tiba tiba terhupdate entri..tak tahu ke mana menghilang tuan belog ni pegi selama beberapa hari ni,hehehehe..tiba tiba muncul..macam biskut CHIPSMORE..#tak kait ngan chipsmore langsung #


Ok..aku sebagai orang baru yang berjinak dengan blog, aku banyak golek golek dekat blog yang dah masyuk dengan dunia blog ni..nak intai intai sikit ape rahsia blogger yg dah hidup dengan maju nya...


Mula mula, aku jatuh hati ngan blog si IRENE NADIA MARCELLO...tuan blog lawa kan ? tak kisah pasal tu..tapi aku suka baca entri dia..tak tau kenapa ?serius tak tau kenapa !!! dan paling aku suka lagu lagu kat blog dia..semua best2..first time masuk blog dia mase tu dia letak lagu DUAMATA, ,MENIKAHLAH DENGANKU..teros aku jadik gila sebab lagu tu..hehehe..best sangat...


Isu nya kat sini, aku kan newbie lagi, aku ade baca entri dan komen2 pasal patut ke tak kita letak lagu kat dalam blog kita nie? Mostly..memang ramai yang tak suke dan tak setuju kalau kita letak lagu kat dalam blog ni..alasan nya :



  • serabut la pasang lagu2 kat blog nie..
  • nie blog bukan radio atau disko nak pasang2 lagu nie..hehehe..
  • nak baca entri pun tak senang kalao bingit ngan lagu kat blog...

Mula2 aku jinak dengan blog pun aku ade pasang lagu dalam blog, lagu yang kita tak leh nak pause, so sape yang bengang mesti teros tekan tanda X...hohoho...dan sekarang atas nasihat  orang2 veteran dalam dunia blog akhirnya aku berkeputusan untuk.........untuk letak lagi lagu dalam blog merah jambu aku nie, tapi lagu yg boleh di pause kan, so..bila ade setengah blogger yg datang jenguk singgah blog aku nie yg tak sudi dengar lagu kat blog aku boleh tekan PAUSE dengan suka hatinya tanpa paksaan dari sape2 pon..hehehehe...


So..tak menjadi masalah pun kalao nk pasang lagu kat blog kan??? oke..babai..muaaahhhhh...

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA