Saturday, December 31, 2011

Last entry for 2011.

Assalamualaikum.

Jom countdown 2012 kat SINI..Dah? ok for the last entry 2011. Macam2 saya dah laksanakan hari ni..Wahhh? dengar macam semua azam tahun 2011 ni dah terlaksana.

OOOOhhhh..tak sama sekali. Ade je azam 2011 yang aku buat buat bodoh lagi even esok dah masuk tahun baru..Foward je la azam tu..hehehehe...kan dah macam budak tak de wawasan nama nya tu..

Azam kena tambah la camni..kena jadik budak BERWAWASAN 2020.CEMERLANG GEMILANG DAN TERBILANG...Fuuulamakkkkk aaaiiiii.....

Heehehe..tadi i jadik mak cik jap. i jadi rajin tawww..sebab first time kawan rapat  i nak naik pelamin esok.Seronok oooo...so..saya kena la buat2 bizi keja itu ini..last2 terbit perasaan miang dalam diri..aku nak kawin jugak la wei..jelez derr! tengok baju kawin dia lawa2..pelamin dia indah2..bilik pengantin dia maaak aiii romantisss bangat!


Kan dah kata? aku dah miang sekarang. Tak pe esok tahun baru kan? add lagi azam baru..tak moo gatal2 dah..tak moo miang2 dah..hehehehe! saje joking! ok bai..jangan lupa tawww tekan SINI. Tawaran hebakkk punyer.



SELAMAT BERTAHUN BARU!!!!!

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA