Sunday, January 1, 2012

2011 KE 2012- SEBELUM DAN SELEPAS !

Assalamualaikum..


Alhamdulillah, aku masih di dunia pada tahun 2012 untuk meneruskan kehidupan sebagai hamba Allah di muka bumi ni.

Dalam jam 11 lebih tadi tangan saya masih menaip menceritakan pengalaman hidup hari ni dengan azam yang agak jadi dan tak jadi.

Azam 2011 memang banyak tapi yang dapat dicapai berapa kerat je.Kesian kan! But..! tu yang 2011 punyer cite. Skang 2012 dah kan? i just foward azam 2011 yang terkapai-kapai lagi tu ke tahun selepasnya 2012!!!

Detik 11.45 p.m 2011: Hati berdetik nak jadik insan yang berguna untuk mak abah.
12.00 a.m 2012 : Ya Allah, kau jadikanlah aku anak yang solehah untuk mak ayah aku, anak yang mampu mendoakan setiap kebaikkan dunia dan akhirat hanya untuk mak yang telah melahirkanku, ayah yang mencari rezeki untuk menjaga dan mendidik ku.,Amin!


SELAMAT TAHUN BARU!!! 2012 SAYA DALAM DUNIA AWAK SEKARANG!!

3 comments:

  1. senang kate, xyah ade azam, hehehe

    ReplyDelete
  2. aminnnn. anak solehah ni. Insha Allah. ;)

    http://farizafairuz.blogspot.com/2012/01/2011-ke-2012-sebelum-dan-selepas.html

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA