Thursday, December 1, 2011

Saya nak jadi kaya !!!

Assalamualaikum..^_^


Hyepp ! December is coming ! YES erti kata lain nya Year End Sale. Ape lagi kan? shopping..Tapi saya tak..kenapa? walaupun YES tu ada bagi beribu riban discount pun kalau saya shopping banyak-banyak duit saya tetap mengalir seperti air tanpa saya sedari.


Sebab tu saya nak jadi kaya? mungkin keinginan saya untuk bershopping dengan meriahnya dapat saya jayakan. Kaya tapi tak nak kaya dengan duit mak bapak, tapi kaya dengan duit sendiri. Nak berkepuk-kepuk duit supaya perasaan bersalah tak bersarang dalam diri bila kita nak beli tu, nak beli ni tanpa membeban kan mak bapak..


Sebab saya bukan anak orang kaya, ok?? Rasa bersalah je bila keinginan kita tercapai nak beli itu ini, tapi kita membeban kan mak bapak..Ohhh.. Saya bukan anak mithali, tapi kesedaran itu menerjah ke dalam kotak pikiran dan hati saya..


Arghhh..lawa gila beg tu ! 


cantiknya kasut tu ! 


Lawanya baju tu !

opsss..stop it ! saya nak tunggu poket baju seluar saya kembung dulu, baru saya sapu semua...hohohoho...

2 comments:

  1. ena pon na jd kaya jugak :P anyway, join bisnes ena modal rm20 best sgt. at least paling sikit dlm sminggu ena dapat rm120.

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA