Monday, January 2, 2012

Sempurna.

     Assalamualaikum..

Heyy..kamu? yang sedang baca blog naif kita.. Thankzz ya!sudi bagi pinjam mata ngadap entri sopan saya kali ni?

Just take one-two minute..sebab aku sedang alami depresi kebosanan melampau.So,the victim??? my blog and uollsss my readers.

" Seandainya kita tidak mampu untuk
memberikan secebis kesenangan kepada
orang lain, berusahalah supaya kita tidak memberikan
walau sezarah kesusahan kepada orang lain "


Chiillss...maybe aku boleh belajar untuk menjadi insan yang diharapkan macam kat perenggan atas tu suatu hari atau dua, tiga, empat hari nanti..hehehehe...sebab saya sedar, saya bukan insan yang sempurna..tapi belajar nak jadi sempurna. Boleh kan??

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA