Monday, January 2, 2012

Orang lain nak kuruskan badan, aku nak GEMUKKAN badan.

Assalamualaikum.

Bangun2 semua..persilakan baca entri saya ni pleesszzzzz!! (dalam nada merayu-rayu). Kenapa? dan kenapa kat luar sana banyak yg jual produk kuruskan badan bukan produk gemukkan badan?
Ubat kurus berlonggok-longgok orang jual.

Ubat gemuk tak de la berlonggok sangat orang jual kan? Susah la saya nak gemuk camni.
Badan sekeping aku ni tak naik2 dari dulu lagi.

Nak kata aku ni kurang selera makan, memang pelik la kan? sebab aku ni kaki MELANTAK segala makanan yang HALAL kat dunia ni..ngeh..ngeh..ngeh.

Camne nak gemuk ni? bila nak gemuk ni? UNDERWEIGHT!!! Kita dah 20 tahun tau? berat badan still lagi 35 kg dr dulu..tak naik2 lif nya..tak cukup zat betol yer aku ni..ermm..!__! sobsobsob....


0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA