Saturday, February 25, 2012

Orang Bijak.

Orang kita memang suka cari pasal ke? suka buat onar, suka cari gaduh. Gaduh depan orang ramai tu satu je, Mahu publisiti murahan. Cara gitu baru cepat orang KENAL. Wahhh..budak tu Hot, suka cari pasal ngan orang.


Dah mula dosa aku mengunung, sebab ngumpat dia. Mulut aku ni memang lembik. Sedap je nak mengata orang. Yer, betul. Aku tak tipu, tu lah sikap buruk aku. Tapi kalau nak aib orang, tu jauh simpang dari jalan aku. Baik kan saya? Wekkks!


 Assalamualaikum, awak semua sila lah baca entri saya sampai akhir,( aku tgh buat muka simpati sangat ni) kesian kan? aku bukan nak follower yg beriban, tapi aku nak readers yg berjuta. Ape? entri aku tak best?

Memang pun, awak tak cakap, penulis blog ni dah tahu. Sadiss...pesan aku jangan yer kita jadi begoo atau bodoh sebab jantan. Jangan!

Itu semua keja orang kurang bijak. Jangan serah maruah dan harga diri kita yang tak boleh di nilai dengan wang emas berlian di muka bumi yang luas dan sentosa ni. Jangan goda lelaki dengan dengan baju ketat, sendat dan mekap over hantu dalam cite Melayu tau?

Jangan guna cara tu. Tu cara paling kotor sehh!! wekkss..tunjuk laa natural beauty awak tu. Muka cantik tapi tak pandai masak buat ape? tengok aku pun pandai jugak masak megi kari tambah telur,kau ada? 

Jimat duit bakal laki aku, makan megi je hari2.. sudah,sudah.



itu dia, kawan kita. yang saya kata sehidup semati tu, sehidup bersama ke class, semati bersama bila semua berbunyi dengkur time part tidur malam. Ngeh..ngeh..ngeh..

1 comments:

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA