Friday, February 24, 2012

Kita lain. Awk lain

Lain orang lain cara, lain perangai lain rupa waras. Ade orang muka hudoh tapi baik, ada orang muka cantik perangai macam tutt..tuttt..so? muka paras tak penting. Hati baik mencerminkan wajah anda. Wekkk! aku tak layan org muka cantik tapi perangai busuk.

Muka cantik kamu, buat saya meluat bila kamu perasan kamu HOT. Tapi tengok dua kali pandang tak cantik mane plak. Sebab hati busuk dah mempengaruhi. Bisa tak bisa mulut..aku hudoh, aku tau.!!

Assalamualaikum, sini meh baca entri aku. Dah banyak cakap buruk baru reti bagi salam. Ape kau ingat aku hantu SUMPAHAN KUM KUM ke? cite tu entah ape2! seram memang seram nama pun cite hantu kan? tapi tajuk cite tak logik arr..tak de kena mengena langsung ngan hantu yang nk muka cantik pahtu pakai susuk.ngeh..ngeh!

Ok, intro aku sudah lebih. Masa jawab test LAW tak de plak kencang macam ni aku tulis kan? kan? PRACTICE MAKE PERFECT!! nanti final insyaALLAH kalau dah terbiasa tulis benda2 panjang macam ni, confirm aku angkat tangan mintak kertas lebih nk jawab exam. Angan-angan aku tahap kritikal la agak nya. Macam tak logik plak aku buat gitu.

Sebab munasabah, aku memang separuh hancur la bab LAW ni. Serius!!! test aje pun aku dah nak pengsan kena hafal tajuk yg baru masuk 2 bab je. Dah tu camne? camne? cite cket! cite dia senang, AMALKAN AMALAN MEMBACA. tu KEYWORD dia.

Ingat kan aku sorang je yang derita pasal LAW ni, rupa- rupa nya: indah khabar dari mulut. Nak diceritakan betapa kami,( roomates) aku begitu menghargai masa yg ada sejak dua menjak ni tido pukul 2 pagi bangun awal pukul 6 pagi.Ahhh! awal pekebenda nya? untuk bertungkus lumus menjayakan buku Commercial Law agar dapat di manfaat kan dengan sebaik mungkin. Kan?




Tu dia, Anna liana. Untung nama komersial kan? si dia ni lagi jadi macam orang separuh sihat, kalau melibat kan benda2 yg kena baca2 dan hapal2 nie. Sian aku tengok. Tak pasal2 bangun pagi ari tu demam mengejut! dah kenapa? semua gara2 LAW lah. Nasib baik kita ade kan..**tetiba**.



Hahh tu dia. Kak ADDA kita. Bab cinta2 boleh mintak tips dari dia. Pandai berlakon ni. Boleh menang award rasa nya. hikhikhik..adda, kalau terbaca ni, jangan marah ea!!! gurau sikit2 je nie. Esok lusa saya buat lagi. muahh,muaahh.


Baru ingat nak buat sesi berkenalan dengan ahli roomates aku merangkap kawan sehidup dan semati bersama bila masih diberi nafas bangun pagi2 untuk ke kelas. Tapi hampa. Entri aku dah lebih dari summary English aku masa SEM 1. Nanti kena potong markah,dah tak dapat A.*memang tak dapat dah pun*.


 Lagi sorang roomate tak leh kita nak kenal Sebab dia pemalu sangat kot. Kot? kot? nanti lah.Orang nya cun sangat lah. Kot!!!

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA