Monday, February 20, 2012

Student Nama Nya!!!

Tension betol bila dengar ade test dan quiz. Alamak! masa tido dah kurang. Kena bangun awal pagi sebab nak ngafal semata-mata. Kena bersaing secara sihat lagi dgn kawan2 yg lain. Hadoii..semangat datang la menerpa hidop aku sekarang!!!




Assalamualaikum, my mata's~


Arghhh! bila nama nya student penyakit migrain agak-agak memang harus di alami kot. Tension tak yah nak cakap. Tapi nak mengeluh banyak pun tak boleh jugak kan? sekaligus minggu ni ada 4 test. Tak pe la, pengorbanan tu orang kata biar lah ada. Takkan nak rasa berjaya dengan senang2 je kan? biar kita rasa susah nya mak ayah kita cari duit untuk kita, macam tu lah kita kena rasa sikit kesusahan untuk buat mak ayah kita happy bila kita dah berjaya kan?








TEST & QUIZ :
commercial law <====== yg ni aku rasa berat sikit kot. Kena ingat fakta dan kes2! huh! aku rasa aku silap ambik kos lah. Aku student Accounting kot, bukan student Law..hakhakhak!!

Grammar <======= InsyaAllah yg ni kena usaha banyak sikit ingat rules grammar yg madam dah bagi.

Pengajian islam <======== yg ni topic yg nak masuk test pun tak abis blaja lagi. Lagi kena gigih dan jitu.ngeh ngeh ngeh!!!

And the last:
Financial Accounting <================ muahh! muahhh! kat subjek ni. Suka sangat suka,walau aku tak la terror mana bab kira2 nie. Semangat tak aku?


Doakan aku boleh jawab dengan baik yer!
Salam sayang.
arifah!

1 comments:

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA