Thursday, March 8, 2012

" Berliku kiri kanan jalan aku "

Haahhh..sape budak sekolah kat sini? sape budak lepasan STPM kat sini? kembang lubang hidong besar2 cepat! tak pe..tak de orang ngadap pun. Jangan isauwww...lilek..lilek..isauww tu ape? tak tahu? pegi tanya budak2 bijak.


Balik main topic, hahhh..sape budak lepasan STPM? Pandai ea korang diam2 je. Tak nak share ke flying colour result anda2 tu.Ecececeh..flying colour result konon,GEDIKK JERR..english education aku broken@patah.Hikhikhik...


Assalamualaikum,reti pun bagi salam. Syukur Alhamdulillah,kawan-kawan saya semua nya dapat result yang sangat memuaskan. Tahniah,tak sia-sia usaha korang yer. Semangat korang memang tinggi,aku tabik tinggi-tinggi lah.


Kita dah di jalan yang berbeza skrang. Tapi tujuan kita tetap sama. Ingat tu!! menuntut ilmu  untuk berjaya dunia akhirat. Aku kat sini,korang kat sana. Dulu kita sama2 berjuang nak pegi perang kat dunia STPM ni, tapi aku serah diri awal. Sebab aku tak boleh pegi jauh dengan keadaan kita masa tu. Kita-kita je yang tau camne kan :)


Tapi aku kat dunia kolej KPMIM nie masih terus berjuang dalam DIPLOMA IN ACCOUNTANCY. Doakan aku berjaya sampai degree dan seterusnya yer. Kelakar bila ingat balik,yang aku nie memang anti gila dengan kerja kira-kira ni,tapi orang kata inilah jalan yang ALLAH dah tentukan untuk aku. Aku bersyukur = ).





Ini gambar kurun ke 18..muka sesuci embun pagi lagi kn?
Tahniah Ain for ur result.







Yana bulat pun Tahniah ea? nie gambar aku dalam private helikopter aku punya..hikhikhik..
kaya nya aku??? Yana, jangan leka sangat ngan dunia tau? sayang yana!

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA