Wednesday, March 7, 2012

" Bertukar template dari LYSSA FAIZUREEN "

Ehhh..blog sape nie? bila dia bersalin kulit? kulit lama blog ni kena penyakit kulit ALBONO laa. Kesian kan? sedap mata memandang aku nengok. Kemas je walau nampak simple gitu2 kan?


Sebenarnya nie FRRE TEMPLATE dari blogger comel LYSSA FAIZUREEN kat tutorial blog dia tau? murah tak murah nya hati si LYSSA comel nie kan? patut la rezeki dia dalam berblogging nie bertambah-tambah..


Tocehh..tocehh,lyssa. Saya curi dengan keizinan dari lyssa untuk template yang cute dan kemas ni..Hookeyy? muahh..muahhh cikit kat lyssa! Auchhh..geli tekak orang lain baca kan? so sorry ye readers semua..


Nanti nak make-up kan sikit blog ni guna tutorial dari LYSSA biar nampak class gitu. Jangan lupa kunjung-mengunjung ke blog naif aku lagi lain kali yer. Japp..button FOLLOW nak kena tunggu orang tekan je.


Ape keterdesak sangat aku ni. Gaya macam dah kempunan pengikut nampak lagak nya. Ya sudah lah..saya enggak paksa lah..hikhikhik..ok bai..muahhhhhhh!
  

2 comments:

  1. ingatkan tersalah mask blog..hehe..memang kemas lah blog ni..

    ReplyDelete
  2. waaaaa . comel dahh blog dia ^^ heeee . keep it up ;p

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA