Thursday, March 1, 2012

Beza kita?

Agak-agak manusia ni memang sikap natural dia HIPOKRIT. kan? semua..kalau yang betul2 tak hipokrit satu dalam jutaan rupiah. tu statistik penilaian aku. nak percaya boleh, jgn sebar sudah.


Assalamualaikum, tangan aku tengah joget2 lagu DIKIR PUTERI, hasil persembahan classmate aku malam tadi, buat aku terpinga-pinga dan tertanya-tanya,apakah seorang lelaki yg sedang berdondang sayang dia atas stage malam tadi? jawapan nya YERR!!! tangan nya selembut sutera belaian ibu, tapi sumpah tak leh lawan lembut nya tangan aku. Hakhakhak..!!! lilek,lilek..


Tu semua kejadian malam tadi,di majlis perpisahan pengarah kami. kami? kami warga KPMIM. kenal? kenal? dan yang sudah tu biarlah sudah. Tak nak aihh cite pasal tu, tak beshh arr..


Kalau awak2 kenal aku, sah kata aku lain dari cara tinta penulisan aku, serius! itu nama nya manusia hipokrit,tapi tak terlampau. Sebab aku dah buat pengakuan berani hidup ni. Yang aku tahu, itulah adat manusia.


Dalam dunia maya, dia lah manusia yang sangat menghargai cinta nafsu yang berlandaskan saiton kiri kanan. Cakap itu, cakap ini,seolah olah dia lah manusia yg sering dibenci manusia lain. Lu cakap tak serupa bikin la der! Wa tengok lu, cara cakap kat luar pun talak senonoh..ape punya perangai kamu nie..




Aku suka semangat dia, aku hormat cara pemikiran dia sebelom ni, tapi tak sekarang. Sebab dah tengok depan2, dia cakap memang macam pempuan tak de #%&**#. Dah macam mane la orang tak mencik kat awk?


Ubah lah sikap kita. Jadilah pempuan sikit. Lepas tu kalau orang nak bencik jugak..lantak gi dia la. Dia punya attitude dah memang gitu. Nak wat camne? kita terima, insyaAllah..pahala dapat kalau kita sabar.










psssttt..jom jadik budak baik.





0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA