Tuesday, March 27, 2012

Blog itu menarik!

Assalamualaikum..

Berhenti untuk update jap 5-10 minit.Sebab skarang memang tengah bertungkus lumus habiskan suara untuk speech PUBLIC COMMUNICATION SKILLS esok. Hahhh..semput! tak tau dah nak berhenti kat mane.

Blog is interesting! tu tajuk yang aku pilih untuk esok. Kira memang aku cite semua pasal blog lah. Apa yang menariknya pasal blog nie kan? dan ape kelebihan dalam berblog nie. Aku pilih tajuk ni sebab aku berminat nak share ngan classmates aku pasal benda ni. So, kalau boleh biar diaorang berminat untuk berblog macam aku.

Sepatutnya speech ni aku buat last week, tapi sebab lecturer aku busy sikit so, ditangguhkan untuk minggu nie..hohoho!!! nebes arr..takut arrr..doakan kita ya? boleh? sayang kamu(my followers and readers) kerna anda saya update!

Then, terima kasih sangat kat Lyssa dgn Ben Ashaari, sebab dulu aku ade usha-usha nak interview diaorang untuk speech nie, tapi tak bape nak jadik pulak. Sebab aku pun sibuk sangat minggu lepas dan minggu nie.Ok? sibuk ape ntah! biasalah hidup student, faham-faham lah kenapa ya? internet kat umah pun sangat lah lembap masa tu..haishh..




 
gambar curi dari : google!

Lyssa ngan Ben Ashaari ni bukan blogger sombong lah.. Saluteee!!!! dan aku dah jadikan diaorang sebagai ikon blogger untuk speech esok. Selain diaorang, adalah beberapa blogger yg memang aku suka ngan blog mereka-mereka nie, then aku pun akan memperkenalkan mereka-mereka yang otai ni kat membe-membe class aku esok.

Sampai sini je ya? tak nak taip lebih-lebih, nanti ape yg aku nak cakap esok, aku boleh lupa.Ngeh~ngeh~ngeh....

Salam sayang,
ARIFAH!


3 comments:

  1. chaiyok2!!good luck ye esok..dua blogger tu mmg best..suka baca entry kt blog tu..hihi

    ReplyDelete
  2. huwaaarggghhh . Patut diam je . Ingat ke tak jadi nak buat speech . muehehe .
    Apa-2 pun gud luck tauuu ! Waaaa . Habess lepas ni , orang lepak gi masuk blog Lyssa ngn Ben pulakk . Larikkkkk~~

    hihi . apa-2 pun terima kasih ye ~

    ReplyDelete
  3. @dya bunga, thankzz yaa...
    @lyssa, tu la baru sungguh2 nak interbiu lyssa tp tak sempat la,internet pun lembap je..sama2 lyssa..

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA