Thursday, July 19, 2012

" Di sini tempat ku "

Assalamualaikum,


Hai, KPMIM. Aku kembali, menagih ilmu. emm, walau hati berat nak tinggal rumah sebab dah jadi tabiat bangun 10 pagi hari hari tanpa hirau tugas bakal sorang isteri. Ngeee ~.(pemalas, bangun bangun tido bukak tudung saji dulu, isi perut)


Ni anak pesen apa ni ? bebal sangat malas nya, hoi !


Lepasni,awal subuh dah bangun, tejun bilik air semangat ke kelas, hoi hoi..4 flat memang tak dapat tapi pointer kena lagi mencanak naik demi masa depan bakal sorang akauntan. Bweekk ! tipu, tipu, padehal kemain gatal cakap pasal kawin hari hari.




wahai meja study, yang kotak nya berkaler pink putih. Berbaktilah pada tuan mu selama berbulan bulan dia menjadi student KPMIM.


ehh, sebab sukma aku ade class ganti ari sabtu tau ?,sebab sukma cuti hari raya aku jadi syahdu tau ?. emmmm !___!


Dan aku di sini, akan selalu dipinggir bila kuarga buat makan enak enak kat rumah, tanpa aku melahap sekali.


Nie, memang rasa nak marah, kalu bab bab makan aku dibelakangkan. Ace, tengok kita ni, dah arr kurus keding tak sian ke ?

Bila di sini, tiada sape yang lebih ambik berat bila kita sakit selain mak kat rumah, tiada sape yang tanya itu ini bila kita keluh kesah kalau bukan mak ?


Nasib antibodi kita sekuat TIGER, i penat tau tahan batuk hari hari. Rasa nak tercabut anak tekak pun ade. Itu penangan mulut yang kemain mengade tak leh telan ubat..huuuuaaaa !


Dan hati saya bukan di sini. Sebab ? semua nya dah lain..betul saya rasa lain. Saya rindu momen sem 3.


Sem 3 penuh tawa, walau kadang kadang ade jugak part nangis tensen blaja. Ntah lah.


Cuma, doakan saya baik baik ya di sini. Saya harus mencari ilmu ;p

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA