Monday, July 16, 2012

" Drama Lagi " GLORY JANE

Assalamualaikum,


Sebelum tu, nah amek kawwwww !!!



Glory Jane - a'aah dah tau semua dah katan tengok cite nie.

Sape Pem"anti" korean/k-pop maaf di pinta kalu entry ni membuat anda loya loya tekak, maaf. tak bermaksud i nak bagitau yang i nie pencinta korean/k-pop.

Tak arr, kita bese bese je. Layan tak layan jugak. Dulu pencinta setia bagai nak mampus, tapi skang dah balik ke pangkal jalan dah.

Layan jugak..hehehehe :-) tapi tak macam dulu. Dulu nape boleh bebal otak sanggup hapal ni nama nama ahli kpop ni, biar nak belit gigit lidah pun nak sebut, tapi tetap jugak nak membajet "aku peminat kpop"

Argghh sudah lah..nak cite benda lain tapi dah tercerita benda yang dah tak munasabah lagi.

Drama ni tengah main kat 8TV kan ? ok, aku dah terlepas banyak episode. Sebab sblom ni aku keja sampai malam so tak de masa nak melayan.

Tapi skang senang, cite korean masa aku dajah dua pun aku boleh tengok lagi kat MAADUU.. Terbaik :-) cite ape? ce kabor..

Ni ke kata dah balik ke pangkal jalan ? dah balik, tapi tak lurus betul betul lagi..hewwhewww...

#Ehh, heroin drama nie Ex girlpren Lee Min Ho si hidung mancung tu kan ??? kan ? kan ?

1 comments:

  1. ika tgk gak kat maduu tp dulu la.skrg dh tersangat kurang layan korea .

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA