Monday, September 24, 2012

" I HAVE A DREAM "

Assalamualaikum.

Bila petang aku ngantuk, bila petang aku tak boleh terima subjek theory. Tapi aku tak nak tido dalam class, buruk rupa nya. Dan jalan terbaik, aku duduk barisan belakang dan idea aku untuk melukis segala angan angan tercapai dengan jaya nya. Tahniah buat diri sendiri. Hahaha..

Tahniah apa jadah nya, bukan nya aku duk dengar madam mengajar. Aku pegi nyonteng nyonteng kat kertas A4 tu hahh..hudoh perangai arifah hoiiii....

 Ya, tahu nampak hudoh. tak cakap pun, aku tahu.
  • kalkulator===> seharian hidup aku tak lari dari benda alah ni, Account student :)
  • Laptop===> aku penaip blog paling gigih abad ni, hahaha..kata Blogger ;P
  • Airplane===> cita cita aku tinggi, nak belajar kat UK..Oversea dooo!tapi tak tahu lah mampu tak kalau Mr.Malas masih sebati dalam diri.
  • Ambition===>I wanna be a teacher..Account teacher...keep pray for me..muahhh..muahhh...
  • Love===>Love before marriage: Heartbroken :(..Love after marriage: Till jannah, insyaAllah..Yang ni tunggu 4-5 tahun lagi...

 -Not only dreams-
 love is complicated..(geli wei taip gini) hahaha ;P

Sila pandang dan tatap rupa aku saje, jangan tatap muka hudoh si Azan tu..kau bajet kau cute ahhh tu. Nahh..amek muka kau, aku dah tampal dalam blog aku. Kau asyik tanya je kan ada gambar kau tak setiap kali aku hupdate...lurus murni tak hati aku, hahaha..ada japgi aku crop gambar kau ni..macam mintak baling fail kat muka pun ade.

Salam sayang,
Arifah Story.

1 comments:

  1. samaa!!~ :D
    dlu2 kat kolej sy pun ska mlukis wktu lecture...
    bukn pe sbb ngantuk ...huhu...
    utk elak terlelap..
    klau minum air habes sebotol pun ngantuk jer....

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA