Wednesday, October 17, 2012

Sign In 30 Minit

Sign in menyelit kejap. Esok lusa mungkin dah busy kalah kan Yb, tak hadap dah lovepinkylife.blogspot ni. Siapa nak ambik ganti, tiada siapa yang tahu password ;P

Mungkin dalam waktu terdekat, emosi aku tak tentu hala. Final exam dah dekat. Maka, jerawat aku mungkin akan bercambah dengan subur nya di permukaan kulit muka. Tak kisah la aku tampal apepun, kalau dia nak timbul, tetap timbul.

Makin tension, kerja bertimbun. Esok Presentation AIS bergabung Test COM meletup !Dah puas menatap nasib, tapi tak mampu berbuat apa selagi aku di gelar "STUDENT ". Sabar lah ;P

Bila aku tension, aku nangis. Aku tak suka nangis sorang sorang. Nanti orang bilang aku "mental disorder". Tiada tempat menadah air mata, selain mencari teman yang gila gila seperti Anna Liana. Dia punya otak pintar tapi dia sedikit gila gila. Dia tahu buruk perangai aku. Nak nak bab tension bila belaja, lepastu mengamuk, marah secara kritikal air mata pasti bercucuran, ya itu aku.Dan Anna, sedia memujuk ;P



Meena, mak jang dah lama tak balik umah, rindu bau rumah. Rindu bau Meena. Meena dah makin tombannn kan ? ok, rasa macam bebel sorang sorang je kat sini. Anak buah aku ni pun tak reti membaca lagi. Tension lagi !




 Sesepi aku di kolej profesional mara tercinta, aku tetap punya kawan sejati dan abadi. Bila aku bebal tak tahu apa, susah nak pick up madam ajar berbuih mulut, aku ada kawan yang sudi explain patpulohjuta kali kat aku. Hebat tak kawan aku ?Ehh, betul rindu kat Meena #tetiba#..tak pasal pasal..ahhh..lantak.



Dan aku, mungkin akan bersara dari melatih jejari untuk menaip buat beberapa ketika. Tapi, tak janji. huahuahua ;P sebab munasabah? revision week aku bagai nak gila, penuh dengan test dan quiz. Dan final bakal bermula 6hb November. Wish Me Luck :)

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA