Friday, October 12, 2012

" Yana's engagement :) "

Assalamualaikum.

Tahniah yana, dah jadi tunangan orang. Tunggu masa je nak jadi isteri orang pulak kan ? Sorry, epah tak dapat datang. Tak pe, tunang je baru kan, nanti kawin confirm saya datang ambik berkat. Hahahaha :-)


SubhanaAllah, makin cantik yana sekarang. Lama dah tak jumpa..yana dah jarang text kita. Dulu selalu je, tau tau..yana dah busy sekarang.
Yana dah tunang, miera tunggu masa je nak jadi mummy. Yang lain, masih mengapai impian masing masing. Apepun, kawan tetap kawan. Saya takkan kawin selagi Ena dan Ayong tak balik lagi dari Jordan, dan saya akan tunggu kawan saya yang sama gila gila ngan saya, Sue balik dari Mesir, InsyaAllah :') doakan kita dapat jumpe balik. Bila dan di mana, saya tunggu. Kamu kawan dunia akhirat saya :)

Saya harap dalam tempoh yana bertunang, yana dapat jaga diri. Bertunang banyak dugaan, hati kena jaga. Bertunang bukan beerti kita dah halal dalam satu perhubungan.Jadi jaga hati dan perasaan masing masing baik baik eh ;P sayang Yana, muahh muahh !!!

Pss : kita rompak gambar dari fb adik nana :) hehehe.

1 comments:

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA