Friday, December 14, 2012

2009- Tahun Ajaib.

Dan hampir 3 tahun, segala moment 2009 aku tinggalkan dari segi luaran. Dalaman, dalam hati, dalam jiwa, dalam minda masih utuh, dan tak mampu untuk aku tinggal pergi.

Hebat tuhan atur pertemuan dan perpisahan.

Teacher Day-2009 (muka aku bajet ayu tu)
Sangat merindukan saat ni.

Hari Raya-2009
Sebenci apa pada mula nya, takkan benci untuk selamanya. Aku benci untuk pertama kali dalam hidup aku kena berdikari tanpa mak abah.Duduk hostel sangat membosankan. Kata aku dulu, sekarang..? hostel rumah kedua aku. Mana mana saje dari sek.men sehingga ke kolej. Hostel tetap rumah kedua !

Mana nak cari teman sebumbung, sepinggan, sekatil, sekepala empat kaki kalau tak dari teman teman yang sama otak dengan aku" hidup hostel boring". Tapi tu semua prinsip untuk sementara, sekarang siapa yang tak jatuhkan air mata kalau tak bersua muka? ok..touching melampau..

2009-Masih tahun yang sama. (model colgate ramai kan?)
Untuk satu tahun, 365 hari kami mencipta moment yang tak terduga suatu hari kita akan kata " aku rindu blaa..blaa..aku rindu masa kita blaaa..(ayat keling pemalas nak menaip) iye kan? kau alami seperti aku rasakan?

-2009-
Semua dah jauh dari pandangan mata, tapi tidak untuk hati. Masih berbentuk "LOVE" untuk persahabatan kami semua. Tiada terpatah atau terpecah. Masih merindui kenangan 2009.

Terima kasih ya Allah, pertemukan aku dengan mereka. Teman seperjuangan dunia dan akhirat. 

2 comments:

  1. assalamualaikum..
    harap awak sudi join Little GA Tiha
    http://smilewashere.blogspot.com/2012/12/little-giveaway-by-tiha.html
    terima kasih :)

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA